Menu
Menu
Close menu
Menu
Menu
10
Open submenu ( Hakkımızda)
Hakkımızda
3
Open submenu ( Bölümler)
Bölümler
2
Open submenu ( Personel)
Personel
11
Open submenu ( Kalite Ve Akreditasyon)
Kalite Ve Akreditasyon
5
Open submenu ( İç Kontrol)
İç Kontrol
19
Open submenu ( Öğrenci)
Öğrenci
4
Open submenu ( Mezun)
Mezun
4
Open submenu ( Araştırma)
Araştırma
Sıkça Sorulan Sorular
5
Open submenu ( İletişim)
İletişim
Sonuç Bulunamdı...
Close submenu ( Hakkımızda)
Hakkımızda
Menu
/
Hakkımızda
Dekan Vekilimizin Mesajı
Tarihçe
Misyon, Vizyon Ve Temel Değerler
5
Open submenu (Tanıtım )
Tanıtım
Organizasyon Şeması
3
Open submenu (Yönetim )
Yönetim
3
Open submenu (Kurul Kararları )
Kurul Kararları
Fakülte Komisyonlarımız
4
Open submenu (Mevzuat )
Mevzuat
Trabzon İlahiyat Derneği (tif-der)
Close submenu (Tanıtım )
Tanıtım
Menu
/
Hakkımızda
/
Tanıtım
Fakülte Tanıtım Sunusu
İmkanlarımız
Öğrenme Ortamları
Tesis Ve Altyapılar
Engelsiz Kampüs
Close submenu (Yönetim )
Yönetim
Menu
/
Hakkımızda
/
Yönetim
Fakülte Yönetimi
Fakülte Yönetim Kurulu
Fakülte Kurulu
Close submenu (Kurul Kararları )
Kurul Kararları
Menu
/
Hakkımızda
/
Kurul Kararları
Fakülte Yönetim Kurulu Kararları
Fakülte Kurulu Kararları
Akademik Genel Kurul Kararları
Close submenu (Mevzuat )
Mevzuat
Menu
/
Hakkımızda
/
Mevzuat
Kanunlar
Yönetmelikler
Yönergeler
Usul Ve Esaslar
Close submenu ( Bölümler)
Bölümler
Menu
/
Bölümler
Temel İslam Bilimleri
Felsefe Ve Din Bilimleri
İslam Tarihi Ve Sanatları
Close submenu ( Personel)
Personel
Menu
/
Personel
4
Open submenu (Akademik Personel )
Akademik Personel
İdari Personel
Close submenu (Akademik Personel )
Akademik Personel
Menu
/
Personel
/
Akademik Personel
Akademik Personel
Akademik Personel Bilgi Sistemi
Personel İstatistikleri
Formlar Ve Belgeler
Close submenu ( Kalite Ve Akreditasyon)
Kalite Ve Akreditasyon
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
2
Open submenu (Akreditasyon )
Akreditasyon
Kalite Üst Komisyonu
4
Open submenu (Kalite Alt Komisyonları )
Kalite Alt Komisyonları
4
Open submenu (Kurum İçi Değerlendirme Raporları )
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
Kalite El Kitabı
4
Open submenu (Yıllık Eylem Planları )
Yıllık Eylem Planları
Toplantılar
Toplantı Tutanakları
Eğiticilerin Eğitimi Seminerleri
Anketler
Talep İzleme Raporları
Close submenu (Akreditasyon )
Akreditasyon
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Akreditasyon
Akreditasyon Kurulu
Akreditasyon Çalışmaları
Close submenu (Kalite Alt Komisyonları )
Kalite Alt Komisyonları
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kalite Alt Komisyonları
Eğitim Ve Öğretim Alt Komisyonu
Araştırma Ve Geliştirme Alt Komisyonu
Liderlik, Yönetişim Ve Kalite Alt Komisyonu
Toplumsal Katkı Alt Komisyonu
Close submenu (Kurum İçi Değerlendirme Raporları )
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
5
Open submenu (2021 )
2021
4
Open submenu (2022 )
2022
2023
2024
Close submenu (2021 )
2021
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2021
Kalite Güvence Sistemi
Eğitim-öğretim
Araştırma Ve Geliştirme
Toplumsal Katkı
Kurum İçi Değerlendirme Raporu
Close submenu (2022 )
2022
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
5
Open submenu (A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite )
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
4
Open submenu (B. Eğitim Ve Öğretim )
B. Eğitim Ve Öğretim
3
Open submenu (C. Araştırma Ve Geliştirme )
C. Araştırma Ve Geliştirme
2
Open submenu (D. Toplumsal Katkı )
D. Toplumsal Katkı
Close submenu (A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite )
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
5
Open submenu (A.1. Liderlik Ve Kalite )
A.1. Liderlik Ve Kalite
3
Open submenu (A.2 Misyon Ve Stratejik Amaçlar )
A.2 Misyon Ve Stratejik Amaçlar
4
Open submenu (A.3 Yönetim Sistemleri )
A.3 Yönetim Sistemleri
3
Open submenu (A.4 Paydaş Katılımı )
A.4 Paydaş Katılımı
1
Open submenu (A.5. Uluslararasılaşma )
A.5. Uluslararasılaşma
Close submenu (A.1. Liderlik Ve Kalite )
A.1. Liderlik Ve Kalite
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
/
A.1. Liderlik Ve Kalite
A.1.1. Yönetim Modeli Ve İdari Yapı
A.1.2. Liderlik
A.1.3. Kurumsal Dönüşüm Kapasitesi
A.1.4. İç Kalitece Güvencesi Mekanizmaları
A.1.5. Kamuoyunu Bilgilendirme Ve Hesap Verebilirlik
Close submenu (A.2 Misyon Ve Stratejik Amaçlar )
A.2 Misyon Ve Stratejik Amaçlar
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
/
A.2 Misyon Ve Stratejik Amaçlar
A.2.1. Misyon, Vizyon Ve Politikalar
A.2.2. Stratejik Amaç Ve Hedefler
A.2.3. Performans Yönetimi
Close submenu (A.3 Yönetim Sistemleri )
A.3 Yönetim Sistemleri
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
/
A.3 Yönetim Sistemleri
A.3.1. Bilgi Yönetim Sistemi
A.3.2. İnsan Kaynakları Yönetimi
A.3.3. Finansal Yönetim
A.3.4. Süreç Yönetimi
Close submenu (A.4 Paydaş Katılımı )
A.4 Paydaş Katılımı
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
/
A.4 Paydaş Katılımı
A.4.1. İç Ve Dış Paydaş Katılımı
A.4.2. Öğrenci Geri Bildirimleri
A.4.3. Mezun İlişkileri Yönetimi
Close submenu (A.5. Uluslararasılaşma )
A.5. Uluslararasılaşma
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
A. Liderlik, Yönetim Ve Kalite
/
A.5. Uluslararasılaşma
A.5.1. Uluslararasılaşma Süreçlerinin Yönetimi
Close submenu (B. Eğitim Ve Öğretim )
B. Eğitim Ve Öğretim
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
B. Eğitim Ve Öğretim
6
Open submenu (B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi Ve Güncellenmesi )
B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi Ve Güncellenmesi
4
Open submenu (B.2 Programların Yürütülmesi )
B.2 Programların Yürütülmesi
5
Open submenu (B.3 Öğrenme Kaynakları Ve Akademik Destek Hizmetleri )
B.3 Öğrenme Kaynakları Ve Akademik Destek Hizmetleri
3
Open submenu (B.4. Öğretim Kadrosu )
B.4. Öğretim Kadrosu
Close submenu (B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi Ve Güncellenmesi )
B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi Ve Güncellenmesi
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
B. Eğitim Ve Öğretim
/
B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi Ve Güncellenmesi
B.1.1. Programların Tasarımı Ve Onayı
B.1.2. Programın Ders Dağılım Dengesi
B.1.3. Ders Kazanımlarının Program Çıktılarıyla Uyumu
B.1.4. Öğrenci İş Yüküne Dayalı Ders Tasarımı
B.1.5. Programların İzlenmesi Ve Güncellenmesi
B.1.6. Eğitim Ve Öğretim Süreçlerinin Yönetimi
Close submenu (B.2 Programların Yürütülmesi )
B.2 Programların Yürütülmesi
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
B. Eğitim Ve Öğretim
/
B.2 Programların Yürütülmesi
B.2.1. Öğretim Yöntem Ve Teknikleri
B.2.2. Ölçme Ve Değerlendirme
B.2.3. Öğrenci Kabulü, Önceki Öğrenmenin Tanınması Ve Kredilendirilmesi
B.2.4. Yeterlliklerin Sertifikalandırılması Ve Diploma
Close submenu (B.3 Öğrenme Kaynakları Ve Akademik Destek Hizmetleri )
B.3 Öğrenme Kaynakları Ve Akademik Destek Hizmetleri
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
B. Eğitim Ve Öğretim
/
B.3 Öğrenme Kaynakları Ve Akademik Destek Hizmetleri
B.3.1. Öğrenme Ortamı Ve Kaynakları
B.3.2. Akademik Destek Hizmetleri
B.3.3. Tesis Ve Altyapılar
B.3.4. Dezavantajlı Gruplar
B.3.5. Sosyal, Kültürel, Sportif Faaliyetler
Close submenu (B.4. Öğretim Kadrosu )
B.4. Öğretim Kadrosu
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
B. Eğitim Ve Öğretim
/
B.4. Öğretim Kadrosu
B.4.1. Atama, Yükseltme Ve Görevlendirme Kriterleri
B.4.2. Öğretim Yetkinlikleri Ve Gelişimi
B.4.3. Eğitim Faaliyetlerine Yönelik Teşvik Ve Ödüllendirme
Close submenu (C. Araştırma Ve Geliştirme )
C. Araştırma Ve Geliştirme
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
C. Araştırma Ve Geliştirme
2
Open submenu (C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi Ve Araştırma Kaynakları )
C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi Ve Araştırma Kaynakları
2
Open submenu (C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri Ve Destekler )
C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri Ve Destekler
2
Open submenu (C.3. Araştırma Performansı )
C.3. Araştırma Performansı
Close submenu (C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi Ve Araştırma Kaynakları )
C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi Ve Araştırma Kaynakları
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
C. Araştırma Ve Geliştirme
/
C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi Ve Araştırma Kaynakları
C.1.1. Araştırma Süreçlerinin Yönetimi
C.1.2. İç Ve Dış Kaynaklar
Close submenu (C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri Ve Destekler )
C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri Ve Destekler
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
C. Araştırma Ve Geliştirme
/
C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri Ve Destekler
C.2.1. Araştırma Yetkinlikleri Ve Gelişimi
C.2.2. Ulusal Ve Uluslararası Ortak Programlar Ve Ortaklaştırma Birimleri
Close submenu (C.3. Araştırma Performansı )
C.3. Araştırma Performansı
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
C. Araştırma Ve Geliştirme
/
C.3. Araştırma Performansı
C.3.1. Araştırma Performansının İzlenmvesi Ve Değerlendirilmesi
C.3.2. Öğretim Elemanı/araştırmacı Performansının Değerlendirilmesi
Close submenu (D. Toplumsal Katkı )
D. Toplumsal Katkı
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
D. Toplumsal Katkı
1
Open submenu (D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi Ve Toplumsal Katkı Kaynakları )
D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi Ve Toplumsal Katkı Kaynakları
1
Open submenu (D.2. Toplumsal Katkı Performansı )
D.2. Toplumsal Katkı Performansı
Close submenu (D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi Ve Toplumsal Katkı Kaynakları )
D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi Ve Toplumsal Katkı Kaynakları
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
D. Toplumsal Katkı
/
D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi Ve Toplumsal Katkı Kaynakları
D.1.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi
Close submenu (D.2. Toplumsal Katkı Performansı )
D.2. Toplumsal Katkı Performansı
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
/
2022
/
D. Toplumsal Katkı
/
D.2. Toplumsal Katkı Performansı
D.2.1. Toplumsal Katkı Performansının İzlenmesi Ve Değerlendirilmesi
Close submenu (Yıllık Eylem Planları )
Yıllık Eylem Planları
Menu
/
Kalite Ve Akreditasyon
/
Yıllık Eylem Planları
Eğitim Ve Öğretim Alt Komisyonu
Araştırma Ve Geliştirme Alt Komisyonu
Liderlik, Yönetişim Ve Kalite Alt Komisyonu
Toplumsal Katkı Alt Komisyonu
Close submenu ( İç Kontrol)
İç Kontrol
Menu
/
İç Kontrol
8
Open submenu (İç Kontrol )
İç Kontrol
İş Akış Şemaları
Stratejik Plan
Faaliyet Raporları
Performans Göstergeleri
Close submenu (İç Kontrol )
İç Kontrol
Menu
/
İç Kontrol
/
İç Kontrol
İç Kontrolün Tanımı
İç Kontrol Bileşenleri Ve Standartları
A-kontrol Ortamı Standartları
Görev Ve Sorumluluklar
B-risk Değerlendirme Standartları
C-kontrol Faaliyetleri Standartları
D-bilgi Ve İletişim Standartları
E-izleme
Close submenu ( Öğrenci)
Öğrenci
Menu
/
Öğrenci
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Akademik Takvim
Öğrenci Bilgi Sistemi
Ders Bilgi Paketi
Ders Programları
Müfredat Ve Ders İçerikleri
Ön Koşullu Dersler
Öğrenci Temsilciliği
Eğitim Süreçlerine İlişkin İş Akış Şemaları
Öğrenci Akademik Danışmanlık Usul Ve Esasları
2
Open submenu (Sınav Uygulama Esasları Ve Kuralları )
Sınav Uygulama Esasları Ve Kuralları
2
Open submenu (Meb Ve Dib Uygulama Dersleri )
Meb Ve Dib Uygulama Dersleri
4
Open submenu (Değişim Programları )
Değişim Programları
Oryantasyon
Aktif Öğrenci Sayısı
Öğrenci Kulüpleri
Psikolog Randevu Başvurusu
Öğrencilerimiz İçin Office365 Uygulamaları
Formlar Ve Dilekçeler
Close submenu (Sınav Uygulama Esasları Ve Kuralları )
Sınav Uygulama Esasları Ve Kuralları
Menu
/
Öğrenci
/
Sınav Uygulama Esasları Ve Kuralları
Sınav Uygulama Esasları
Sınav Kuralları (görsel Versiyon)
Close submenu (Meb Ve Dib Uygulama Dersleri )
Meb Ve Dib Uygulama Dersleri
Menu
/
Öğrenci
/
Meb Ve Dib Uygulama Dersleri
Öğretmenlik Uygulaması
Hitabet Ve Mesleki Uygulama
Close submenu (Değişim Programları )
Değişim Programları
Menu
/
Öğrenci
/
Değişim Programları
Erasmus+
Mevlana
Farabi
Yös
Close submenu ( Mezun)
Mezun
Menu
/
Mezun
Mezun Sistemine Giriş
Mezun Sistemine Üye Ol
E-posta Listesine Kayıt
Mezun Bilgi Sistemi Kullanım Broşürü
Close submenu ( Araştırma)
Araştırma
Menu
/
Araştırma
2
Open submenu (Kütüphane )
Kütüphane
Fakülte Dergisi
Sempozyum
İslami İlimler Uygulama Ve Araştırma Merkezi
Close submenu (Kütüphane )
Kütüphane
Menu
/
Araştırma
/
Kütüphane
Kütüphane Tanıtım
Katalog Tarama
Close submenu ( İletişim)
İletişim
Menu
/
İletişim
Adres/iletişim Bilgileri
Sosyal Medya
Online Eğitim Canlı Yardım
Bize Ulaşın
Talep Bildirim Sistemi
Arama Sonuçları
Sonuç Bulunamdı...
Menu
Menu
Close menu
Menu
Menu
Sonuç Bulunamdı...
Arama Sonuçları
Sonuç Bulunamdı...
Menüyü Kapat
Arama
Yükleniyor
TR
EN
E-Posta
Hakkımızda
Dekan Vekilimizin Mesajı
Tarihçe
Misyon, Vizyon ve Temel Değerler
Tanıtım
Fakülte Tanıtım Sunusu
İmkanlarımız
Öğrenme Ortamları
Tesis ve Altyapılar
Engelsiz Kampüs
Organizasyon Şeması
Yönetim
Fakülte Yönetimi
Fakülte Yönetim Kurulu
Fakülte Kurulu
Kurul Kararları
Fakülte Yönetim Kurulu Kararları
Fakülte Kurulu Kararları
Akademik Genel Kurul Kararları
Fakülte Komisyonlarımız
Mevzuat
Kanunlar
Yönetmelikler
Yönergeler
Usul ve Esaslar
Trabzon İlahiyat Derneği (TİF-DER)
Bölümler
Temel İslam Bilimleri
Felsefe ve Din Bilimleri
İslam Tarihi ve Sanatları
Personel
Akademik Personel
Akademik Personel
Akademik Personel Bilgi Sistemi
Personel İstatistikleri
Formlar ve Belgeler
İdari Personel
Kalite ve Akreditasyon
Akreditasyon
Akreditasyon Kurulu
Akreditasyon Çalışmaları
Kalite Üst Komisyonu
Kalite Alt Komisyonları
Eğitim ve Öğretim Alt Komisyonu
Araştırma ve Geliştirme Alt Komisyonu
Liderlik, Yönetişim ve Kalite Alt Komisyonu
Toplumsal Katkı Alt Komisyonu
Kurum İçi Değerlendirme Raporları
2021
Kalite Güvence Sistemi
Eğitim-Öğretim
Araştırma ve Geliştirme
Toplumsal Katkı
Kurum İçi Değerlendirme Raporu
2022
A. Liderlik, Yönetim ve Kalite
A.1. Liderlik ve Kalite
A.1.1. Yönetim Modeli ve İdari Yapı
A.1.2. Liderlik
A.1.3. Kurumsal Dönüşüm Kapasitesi
A.1.4. İç Kalitece Güvencesi Mekanizmaları
A.1.5. Kamuoyunu Bilgilendirme ve Hesap Verebilirlik
A.2 Misyon ve Stratejik Amaçlar
A.2.1. Misyon, Vizyon ve Politikalar
A.2.2. Stratejik Amaç ve Hedefler
A.2.3. Performans Yönetimi
A.3 Yönetim Sistemleri
A.3.1. Bilgi Yönetim Sistemi
A.3.2. İnsan Kaynakları Yönetimi
A.3.3. Finansal Yönetim
A.3.4. Süreç Yönetimi
A.4 Paydaş Katılımı
A.4.1. İç ve Dış Paydaş Katılımı
A.4.2. Öğrenci Geri Bildirimleri
A.4.3. Mezun İlişkileri Yönetimi
A.5. Uluslararasılaşma
A.5.1. Uluslararasılaşma Süreçlerinin Yönetimi
B. Eğitim ve Öğretim
B.1 Program Tasarımı, Değerlendirmesi ve Güncellenmesi
B.1.1. Programların Tasarımı ve Onayı
B.1.2. Programın Ders Dağılım Dengesi
B.1.3. Ders Kazanımlarının Program Çıktılarıyla Uyumu
B.1.4. Öğrenci İş Yüküne Dayalı Ders Tasarımı
B.1.5. Programların İzlenmesi ve Güncellenmesi
B.1.6. Eğitim ve Öğretim Süreçlerinin Yönetimi
B.2 Programların Yürütülmesi
B.2.1. Öğretim Yöntem ve Teknikleri
B.2.2. Ölçme ve Değerlendirme
B.2.3. Öğrenci Kabulü, Önceki Öğrenmenin Tanınması ve Kredilendirilmesi
B.2.4. Yeterlliklerin Sertifikalandırılması ve Diploma
B.3 Öğrenme Kaynakları ve Akademik Destek Hizmetleri
B.3.1. Öğrenme Ortamı ve Kaynakları
B.3.2. Akademik Destek Hizmetleri
B.3.3. Tesis ve Altyapılar
B.3.4. Dezavantajlı Gruplar
B.3.5. Sosyal, Kültürel, Sportif Faaliyetler
B.4. Öğretim Kadrosu
B.4.1. Atama, Yükseltme ve Görevlendirme Kriterleri
B.4.2. Öğretim Yetkinlikleri ve Gelişimi
B.4.3. Eğitim Faaliyetlerine Yönelik Teşvik ve Ödüllendirme
C. Araştırma ve Geliştirme
C.1 Araştırma Süreçlerinin Yönetimi ve Araştırma Kaynakları
C.1.1. Araştırma Süreçlerinin Yönetimi
C.1.2. İç ve Dış Kaynaklar
C.2. Araştırma Yetkinliği, İş Birlikleri ve Destekler
C.2.1. Araştırma Yetkinlikleri ve Gelişimi
C.2.2. Ulusal ve Uluslararası Ortak Programlar ve Ortaklaştırma Birimleri
C.3. Araştırma Performansı
C.3.1. Araştırma Performansının İzlenmvesi ve Değerlendirilmesi
C.3.2. Öğretim Elemanı/Araştırmacı Performansının Değerlendirilmesi
D. Toplumsal Katkı
D.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi ve Toplumsal Katkı Kaynakları
D.1.1. Toplumsal Katkı Süreçlerinin Yönetimi
D.2. Toplumsal Katkı Performansı
D.2.1. Toplumsal Katkı Performansının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi
2023
2024
Kalite El Kitabı
Yıllık Eylem Planları
Eğitim ve Öğretim Alt Komisyonu
Araştırma ve Geliştirme Alt Komisyonu
Liderlik, Yönetişim ve Kalite Alt Komisyonu
Toplumsal Katkı Alt Komisyonu
Toplantılar
Toplantı Tutanakları
Eğiticilerin Eğitimi Seminerleri
Anketler
Talep İzleme Raporları
İç Kontrol
İç Kontrol
İç Kontrolün Tanımı
İç Kontrol Bileşenleri ve Standartları
A-Kontrol Ortamı Standartları
Görev ve Sorumluluklar
B-Risk Değerlendirme Standartları
C-Kontrol Faaliyetleri Standartları
D-Bilgi ve İletişim Standartları
E-İzleme
İş Akış Şemaları
Stratejik Plan
Faaliyet Raporları
Performans Göstergeleri
Öğrenci
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Akademik Takvim
Öğrenci Bilgi Sistemi
Ders Bilgi Paketi
Ders Programları
Müfredat ve Ders İçerikleri
Ön Koşullu Dersler
Öğrenci Temsilciliği
Eğitim Süreçlerine İlişkin İş Akış Şemaları
Öğrenci Akademik Danışmanlık Usul ve Esasları
Sınav Uygulama Esasları ve Kuralları
Sınav Uygulama Esasları
Sınav Kuralları (Görsel Versiyon)
MEB ve DİB Uygulama Dersleri
Öğretmenlik Uygulaması
Hitabet ve Mesleki Uygulama
Değişim Programları
Erasmus+
Mevlana
Farabi
YÖS
Oryantasyon
Aktif Öğrenci Sayısı
Öğrenci Kulüpleri
Psikolog Randevu Başvurusu
Öğrencilerimiz İçin Office365 Uygulamaları
Formlar ve Dilekçeler
Mezun
Mezun Sistemine Giriş
Mezun Sistemine Üye Ol
E-posta Listesine Kayıt
Mezun Bilgi Sistemi Kullanım Broşürü
Araştırma
Kütüphane
Kütüphane Tanıtım
Katalog Tarama
Fakülte Dergisi
Sempozyum
İslami İlimler Uygulama ve Araştırma Merkezi
Sıkça Sorulan Sorular
İletişim
Adres/İletişim Bilgileri
Sosyal Medya
Online Eğitim Canlı Yardım
Bize Ulaşın
Talep Bildirim Sistemi
İlahiyat Fakültesi
(GÜNCEL) 2022-2023 Öğretmenlik Uygulaması Grupları
24.09.2022 20:28
Paylaş
Paylaş
A+
A-
(GÜNCEL) Birinci Öğretim İçin
TIKLAYINIZ
İ(GÜNCEL) İkinci Öğretim İçin
TIKLAYINIZ